Arenbebekk en agır pişik zamanı maksimum travazol sürdüm. Kortizol var kulak pamugu ile sürün azıcık yedirin maksimum 3 gün akşam uyumadan. Birde bizde portakal mandalına limon kanamalı pişik yapardı kestik birdaha yaşamadık buyudukçe etkisi azaldı 3 yastan sonra pişik yapmadı. Mantar bilgim yok yaşamadım. Ama hep pamuklu giydi organik bez kilosuna göre dar olmayan. Islak mendil organik olacak birde sıkmayan kıyafet bol kulotlu corap olmayacak yun olmayacak. Surdugunuz krem sampuan hepsi bebege uygun olacak ılık duş her zaman iyi gelir. Umarım sebebi bulursunuz. Sebebi bulunmazsa pişik azalmıyor bitmiyor umarım tez zamanda iyileşir bebeğiniz