Arenbebekk
Merhaba , benim kızımda mantar oldu . ıslak mendilini direk uygulamamak gerekiyor ılık su ile yıkıyorum peşinden pamuk ile kuruluyorum sonra travozol sürüyorum 3 gün kullandım travzolu daha sonra hamazing kullandım geçti . Sudo krem etrafında ki kızarıklık ve kaşıntıyı direk alıyor rahatlatır . Kesinlikle sabunlu su sürmeyin mantara daha çok sebep oluyor . Mutlaka ılık bir su ile sildikten sonra kurulayın ıslak kalmasın düzelir en kısa zamanda öok geçmiş olsun 💐