80kelebek Miktarını ikiye bölüp sabah akşam şeklinde verebilirsiniz. Hemşiremiz öyle söylemişti bize.
Okuyanbiranne Yigitefeninannesi_ değiştirmeden bilemezsiniz sidefer deneyin ben bestiron ve oceandan daha çok beğendim bizim için en iyisi sidefer. Bu markalar çocuğa göre değişiyor. Bazısı kabız yapıyor bazısı bulantı bazısının tadını beğenmiyorlar
arassmomss Annecilikkk Ben kilo başı 1 damla veriyorum doktorum öyle demişti ama kimisi 2 damla diyor bilemiyorum tahlil yaptırınca anlayacağız duruma göre ama kilo başı 2 damla olursa çok çabuk biter gibi geliyor
Zese1701 arassmomss ben de bugün doktoruma sordum bestiron damla için. Diğer markalara göre daha az demir içerdiği için gün de 2 kez kilosu kadar vereceksin dedi. Yani kilo başı 2 damla🤷