Yigitefeninannesi_ Aslında bestiron içeriği en temiz olanlardan biz de onu kullanıyoruz özellikle alerjik bebeklere veriliyor hatta dokunmasın diye. Doktora sormuştum bizde de cok kusma olmustu tadını beğenmemiştir ondan kusuyordur gün içinde damla sayısını bölerek verin demişti ben unutuyordum öyle olunca keçiboynuzu özü bi de hurma özü aldım bir gün biriyle bir gün biriyle 1 kaşık karıştırıp veriyorum kusmaları da bitti öyle olunca tadı gerçekten çok kötü baktınız mı bilmiyorum ama metal gibi bi tuhaf normal kusması yani