Z1414 Kız evde giymek için kıyafet mi alınıyormuş 😅😅 Ben olaydan o kadar uzağım ki 😅😅 Ben yaz-kış kocamın tshirt ve sweetlerini işgal ediyorum 😅😅 artık altına da elime ne geçerse o 😅 çok salaş ve rahat oluyorlar, evde bol giyinmeyi severim ama bunun için gidip kendime bol kıyafet alamam, para veremem, ona vereceğime dışarı kıyafeti alırım ben 😅 o yüzden kocamoda’dan giyiniyorum😅