Beraninannesii Mrvsmt2502 10 aylık olucak herkes diş nerde diye sorup duruyor çıksın artık herkes rahat etsin 😇
MeryemHuseyinli Beraninannesii Kizimin iki tane alt disi cikti bu gun yeni fark ettim ust disini bende bilmedim dis mi yarami olmus ama elime dis degmedi
Sara1904 Bizim de altta yarık gibi çizgi gibi bsey var bardağa kaşığa degdıgınde de ses çıkıyor diş görünmüyor ama çizgi görünüyor oda sanki siyah gri gibi çizgi ama normal mi acaba