NariNariKiminYari Seydaaa5 yavrum baya dikkatli inceledim tekrardan ama yok yara bu zaten diş olsaydı çoktan patlardı büyük ihtimalle her bulduklarını sürekli ağzına götürdüğü için tahriş etmiş bebiş orayı 😻
Olurolur Seydaaa5 genelde 1 haftaya çıkarırlar ama çocuktan çocuğa değişir 2 hafta sonuda çıkabilir tetagil veya osanit alın en iyisi osanit geliyor gerçi bize hic biri yaramadı biz bu süreyi sadece gece yatarken carpol ile bitirdik
Katun Seydaaa5 benim oğlumun aylarca böyleydi daha belirgindi hatta ama geç çıkardı net hatırlamıyorum sanırım 9 aylıktı