Yunusungamzesiii sizi çok iyi anlıyorum benim kızım 2 ay gündüz uykusu yoktu ve avaz avaz ağlardı insanlar bana aç diyordu ilk ay mama verdim sadece oda kilo kaybı yaşadı ilk zamanlar sonra kimseye kulak vermedin sadece emzirdim ama inanın geçiyor belli bir süre geçtiğinde inamıyacaksınız her gün aynı sabaha uyanmaktan korkacaksın ama bakacaksınız ki o günler geçmiş🥰🥰 gaz sancısı olabilir biz biogaya geçtikten sonra düzeldi ya denk geldi ya işe yaradı
Hala çok uslu bir kızım olsuğunu söyleyemem ama kabus günler gibi değiliz şükür