Yunusungamzesiii inanın belkide sizin anlattıklarınızdan daha zor günler geçirdim 54 saat uyumadığımı bilirim bebeğimde sadece ağlardı asla uyumazdı en fazla gece 2 saat filan hatta katılma nöbetleri geçirirdik günde en az 10 kez sonrasında doktor muayanesinde kolik bir bebek olduğunu ve laktoz intoleransı (anne sütünde ki şeker alerjisi) olduğunu öğrendik relactaz kullanmaya başladık alerji için kolik içinse birçok damla denedik en son biogai ve sap simplex damla bizi rahatlattı umarım biran önce düzelir çok zor bir durum hem anne hem bebek için :( sizde bence doktora gidin kolik ve laktoz alerjisine baktırın derim çünkü alerji durumunda sizinde diyete girmeniz gerekiyor. Onun dışında da bence sakın kayınvalidenizi dinlemeyin onun daha bağırsakları ne ki kıl gibi muhallebi ve bebe bisküvisi sindiremez sadece miniğe işkence olur ve Allah korusun daha kötü bir sonuçla karşılaşabilirsiniz..