egevetugce çok şükür hiçbir etkisi olmadı doktor ateş vs yapmaz demişti zaten en rahat aşı canları yanmıyor yavrucakların. Gene de her bebeğe farklı etki yapabiliyor. Arada ateşe bakmak lazım. Bilginiz olsun. Doktor bana çok az ishal duydum bir de kusma demişti. Bir de kızım açtı gittiğinde o dengeyi ayarlayamadım 30 dk bir şey yedirmediler kusmasın etki etsin diye hafif tok götürün bence. Biz 30 dkyı çok zor geçirdik 😊