egevetugce Merhaba ayın 28nde aşı olcak bebeğim ama yan etkileri de varmış korktum çok siz bi yan etki yaşadınız mı yaptırmalı mıyım bişey olur diye korkuyorum reçetemiz yapıldı bugun ama ben kararsızım
[silindi] egevetugce her iki dozdada hiçbir yan etki yaşamadık. Bir çok bebekte yaşamıyor rota diğer aşılardan daha hafif etkiliyor.
egevetugce BrcnBlgn öyleymiş canım da memeyi red edenler oluyomuş ishal olanlar oluyomuş korktum kilo kaybı oluyomuş haliyle
egevetugce [silindi] inşallah bizim de öyle olur ben korktum memeyi red eder diye öyle oluyomuş yazmışlar da
EsilaEbru egevetugce hiç bir şey olmuyor canım korkma bende çok tedirgindim doktorumuz da önermişti ama bize bırakmıştı geçen ay yapıldı hiç bir sıkıntı da olmadı daha sonrasında kontrole de gittik bir yan etkisini de görmedik
[silindi] egevetugce bi ihtimal biraz karnı ağrıyabilir. O yüzden huzursuzluk yaşarsa belki ama meme reddi yaşatmadı bizde içiniz rahat olsun.
egevetugce elifsrbs daha önce huysuzluk yapıyor muydu benim oğlum da huzursuz sinirli bi bebek aşıdan sonra herhalde hiç elletmez öyle olursa
elifsrbs egevetugce evet bizde her aşı sonrası huzursuzluk oluyor onun haricinde bi problem yaşamıyoruz şükür 🙏🏻😅
Egeninannesi28 egevetugce kesinlikle yaptirdigimizin yan etkileri yaptirmamak kadar kotu sonuc cikarmaz diye düşünüyorum 6 ay 23 gunluguz 2 dozuda tamamladik ama o zamanlar cok araştırmıştım yaptirmamak icime asla sinmedi
Annesinin-pasasi Egeninannesi28 Birşey soracağım ilk dozu eczaneden aldığınız paketin hepsini mi yaptınız ?
Merve1705 egevetugce hiç bir yan etkisi olmadı 2 doz oldu oğlum gönül rahatlığı ile yaptırabilirsiniz
Nil595959 egevetugce rotarix damla cnm ben 2 doz yaptırdım hiç bir yan etkisini görmedim. Ama benim kızın diğer aşılarında da sıkıntı olmadı
Lale19 egevetugce merhaba canm iki dozunu da yaptırdım ikisindede hiç bir yan etki olmadi çok şükür ağızdan damla şeklinde veriyor zaten. Inşallah sizde de olmaz birşey