hegguys benim kızım da 4. Ayda 330 gram almış sadece. Doktor neden diye sordu, sınırdaymış çünkü. Ki her ay 1.5 kilo falan aldı 3 ay boyunca. Bilmiyorum dedim. Bol proteinli beslen dedi. Et, yumurta, peynir tüket bolca dedi. Günde 2 yumurta yiyorum. Bakalım bir sonraki ay ne olacak. Ben açıkçası hareketlenmesine bağlıyorum bunu. Çünkü bu ay inanılmaz gelişti. Dönüyor, oturuyor, emeklemeye çalışıyor vs. Yani fiziksel olarak yoruluyor. İnşallah böyledir, çok takılmamaya çalışıyorum.