Kızlar selam, dün 4 ay izlemi ve aşımız vardı. Oğlum sadece 200 gr almış geçen aydan bu yana. Anne sütü+mama şeklinde ilerliyordum zaten. 2 saat aralıklarla önce sağ göğsümü 2 saat sonra sol göğsümü 2 saat sonra da mama şeklinde besliyordum. Kilo alması için ne yapabilirim önerileriniz nelerdir ?