melekmelek Denizmavisi ben doğum yapalı 14 ay oluyor hala da öyle.. doktorum bana keloid demişti. Bi sonraki sezeryanında o yeri kesip alıcaz dikiş atarken bi krem sürücem böyle olmıcak demişti..
[silindi] Denizmavisi 6 aylık bebeğim ve sezaryen izim koyu renkten ten rengine dönmeye başladı aslında hiç kızarıklık da olmadı sadece ilk ay kızarıklık vardı şimdi uzun bir çizgi var ama gittikçe azalıyor
Sinem070721 Denizmavisi İlk kızımda tam 4 sene sonra gectı o iz siz 4 ay 9 aydan bahsedıyosunuz daha cookkkk erken gecmesı ıcın😘
Cakos Denizmavisi Dogum yapali 2 ay oldu benimde . Hala iz var tabiki dediginiz gibi kirmizimsi renkte . Scarex jel kullaniyorum sabah aksam yara izinin gecmesi icin . Bakalim bekliyoruz ne zaman gecicek :)
Zeyneposman Doktorum bana dermatix diye bi ilaç vermişti. Gerçekten çok etkili çizgi yok denecek kadar aza indi. Tavsiye ederim
IzgiMila_m Denizmavisi benim 6 gün oldu şimdiden belirginliğini kaybetmeye başladı. Krem olarak ne verdi doktor