Denizmavisi benim doktor iyileştiğini gösterir dedi anormal bi kızarık kabarıklık ya da akıntı ağrı sızı yoksa korkma canım. Bu arada o kremi kullanmamanı öneririm prospektüsü okuyabilirsin eğer emziriyorsan yazıyor içindeki maddelerin süte geçip geçmediği belli değil bulabilirsen el yapımı kantaron yağı kullanabilirsin benim kırmızılığı yanlarından azalmaya tamamen kapanmaya başladı sadece kantaron kullandım