Merhaba05 meyvelerin haslanmasi taraftari değilim gerçek tadini almazlar.
Emzik gibi meyve süzgeçleri var onlarin içine parcalayip koyuyordum oğlum da oyle yiyordu hem diş kasima hem meyve yemesi açısından cok iyi oluyordu. O suzgeci gordugunde yerinde durmuyordu o kadar seviyordu. Ben meyve sebze karışık gitmiştim uzun uzun tadim günleri de yapmadım. İlk zamanlar alışması için yoğurt patates havuc verdim ama püre seklinde hic sevmedi oğlum. Doktorumuz sevecegi şeyler dene bir şeyi sevmediyse zorlama demisti. 6 buçuk aya kadar ugrastim hic bir şeyi sevdiremedim yoğurttan baska. Daha sonra yogurtlu corbalar sebze corbalari yapmaya basladim. Sebze corbalarini et suyuyla yoğurtlu corbalari da tavuk suyum oldukca onunla yaptim cok sevdi. 7 aylık olduktan sonra da sulu kofte et vermeye basladim. 7 aylık kontrolde de doktorumuz bal hariç her şeyi yedirebilirsin dedi. Şuan 8 buçuk aylık tuzsuz olacak sekilde her seyden yediriyorum. Dün kırmızı mercimek corbasi verdim herhalde bir süre daha vermem çünkü cok gaz yaptı rahatsiz etti onu. Yeşil mercimek yapmamisti ama onu şehriye ile pisirip yedirmistim cok sevmisti. Çoğu yemegi yogurtla yer zaten. Terbiyeli corbalar da hem faydali hem de kilo almasina yardimci olur kucukken beni doktora götürdüklerinde doktor demişti terbiyeli corbalar icirin kilo almasi için diye 😂