Selam anneler ufaktan ek gıdaya başladık. Bugüne kadar 3 gün kuralıyla (bazılarını unutup 2 gün verdiğimde oldu) patates, havuç, bal kabağı, yoğurt verdim. Şimdiden sonra nasıl ilerlemeliyim? Aklımda brokoli, karnabahar, kabak var. Yumurta sarısını ne zaman vermeliyim? Bide tüm sebzeleri tattıktan sonra mı 3debzeli çorbalara geçtiniz. Yani sebzeler say say bitmiyo nereye kadar tadım yaptınız? Mesela havuç, patates, pirinçten çorba yapmak istiyorum ne zaman yapabilirim? Bebeğim 5 ay 27 günlük yani 6 olduk artık.