Atahaninannesipnr benimde aynı hamilelikte çıktı doğrdm bir ay oldu şimdi daha kötü çatladı ve kanıyor,az önce bir yemek kaşığı zeytinyağı içtm,lavman krem filan hak getire işe yaramadı,dulcasoft duphalac filan tın işe yaramadı,dün gece bebeğimde kötü oldu acile götrdk gaz birikmiş dedler onada aynı lavmandan versiler yarısını ona yarısını kendime yaptrdm yine bi fayda yok bu 3. Lavmanım.canım o kadar yanıyorki artık son çare genel cerraha gidp aldırcam yada ne gerekiyorsa bi müdahale etsinler işte