Öncelikle afedersiniz yaklaşık 1 haftayı geçti tuvalaete çıkamıyorum ama hiç zorlamadim bu sabah girdim ve çıkamadım basurum çıkmış kanıyor ne kalkabiliyorum ne oturabiliyorum iki büklüm kaldım kabızlık için duphalac içtim gündüz saat 1 de bide akşam 7 de anca gaz sancısı yaptı gaz çıkarken daha da acıyor anestol ve procto aldım sürüyorum ama bı faydası yok karnım taş gibi tuvalaete cikamadigim için artık migdem bulanıyor ayağa kalkamıyorum varmı öneriniz sıcak suya da oturdum sıcak su torbasiyla geziyorum evde