Aslında baya anne şikayetçi bu durumdan tomografi ile ilgili sohbetleri okudum Da 😢doktorumda dedi ki tomografisi çekilen her hasta kanser olsaydı çekilmeden duruma göre kagıt imzalatırlardı dedi sen daha dikkat et sık ve sürekli çekilmesin dedi risk her durumda var maalesef dozu falan önemli diyorlar ama doz moz bilmiyoruz ki e nabızda da görülmüyor kader artık Rabbim hayırlı kaderler yazsın🤲🏻