Missmiyuki niye hasta olsun ki ben hep öyle yapıyorum sabırsız bı bebek kaynattiktan sonra 25 30 CC kaynar su koyuyorum biberona geri kalanını hazır ılık su katiyorum hemn mamasını yapıp veriyorum aylardır öyle beslerm..soğumasını beklemiyor bağırıyor aglyor çünkü hele geceleri daha zor oluyordu bende aylardır böyle yaparım büyük rahatlık