AylizBuglem mama suyu tamamen kaynamalı canım. 5 dakika fokur fokur kaynaması en güzeli. Sonra bebeğin içmeyi sevdiği kıvamda verilmeli. Bu aşamada bazı kaynaklar biberonu mama hazır olana kadar kaynar suda beklemesini savunurken, bazıları önceden strelize edilip kurutulmuş şekilde olmasını öngörüyor. Ben iki tekniğini de kullanıyorum nasıl denk gelirse. Birde önce su sonra mama dökülmeli. Çok gazlı ve zayıf bebeğiniz varsa mama içersine bir iki damla zeytinyağı ilavesi yapabilirsiniz. Bu yenidoğan yogunbakimlarda uygulanan bir uygulamadır. Bağırsak sistemini çalıştırırken, sağlıklı kolori ihtiyacıni yerine getirir.