Aybers bizim yine böyle olmuştu kolik bir bebek dedi cerrah bir problem yok dedi bazı bebekler 10 günde 1 yapar bazıları her gün dedi bugün yine gittik acile asirriiiii gaz var bebekte dediler hani bizede göstərdi doktor o da aynı şekilde gazdan dolayı dedi bazı bebekler çok gazlı olur dedi maflor damla önerdi biz biogia kullanıyoruz zaten bide onu alcaz ayrıca kimyon iç yediklerine zaten dikkat ediyorsundur dedi bir de probiyotik yoğurt ye dedi işte bakalım çarsamba günü genel kontrolümuz var o günde soracağım yine doktora ama korkulacak bir şey yokmuş