Denizanasi92 ipekk05 kullanmıyorum. Halıyı ıslatmıyor ama koridor halılarım kesme kalın halı onların üstünden geçerken bi zorlanıyor gibiydi bende kullanmadım bir daha
Tatlican Mrv135 Bende 2bucuk senedir aynı modeli kullaniyorum memnunum .kardesim ve ablam xiaomi robot vakum 1c aldi onlarda memnun