Meyge biz de de egzema oluyordu süt ürünlerini önce kesti sonra geçmeyince test yaptılar test can yakan birşey değil bebek anlamıyor 15 dk sürdü sonra çoklu besin alerjisi çıktı alerji maması ve lorche kremleri ile çok şükür bitti yüzü şuanda besin açılımı yapıyoruz 7. Aydayız 5 aylıkken testi yaptırdım keşke daha erken yaptırsaydım diyorum