Ah biz şimdi 8 ayı tamamladık neler çektik dört, dört buçuk aylıkken.. Kolları sırf atopik dermatit yüzünden kıp kırmızı oldu sonra çene ve ağız etrafı, göğüs uçları bile.. Çok kuru cildi vardı. Doktorumuzdan Allah razı olsun tam zamanında takip etti biz önce bepanthol sensiderm denedik az bir etkisi oldu asıl etkiyi bize bioderma atoderm baum yaptı. Bu krem sayesinde kurtulduk bol bol nemlendirmek önemli şimdi rahatız çok şükür muhtemelen o 4-5 aylık dönemde bebeklerde sık karşılaşılan bir durum..