tugbaninpenceresi Arkadaşlar sağlık ocağının verdiği D vit i kullanıyor musunuz? Hangi markaları kullanıp memnun kaldınız? D vitamini ilerleyen zamanlarda kabızlık yapıyormuş diye duydum, zaten gaz sorunumuz var bir de kabızlık olursa mahvolur çocuğum, ne önerirsiniz arkadaşlar şimdiden çok teşekkür ederim
deletedmom719 tugbaninpenceresi ben dağlık ocağının verdiği devit3 ü kullanıyorum 3 aydır herhangi Bi sorun yaşamadık kabızlık falan. Ama bebekten bebeğe değişiyor tabi.
Jeologanne tugbaninpenceresi ben temiz bir içerikli wellcare markalı bir dvit kullanıyorum sağlık ocağının verdiği zararlı içeriğe sahip maalesef
erdgd01 tugbaninpenceresi ocean doktorumuz bunu onerdi tamamen doğal Sağlık ocağının verdiği hiç bir ürünü kullanmıyorum
Cakos tugbaninpenceresi Deca-tabs D3 kullaniyorum . İceriginde zeytinyagi oldugu icin doktorum onermisti . Memnunum :)
Deletedmom277 tugbaninpenceresi 1 yaşına kadar wellcare kullandık. Kan tahlili sonucunda değerleri çok iyi çıkınca doktorumuz bıraktırdı. Şimdi kış geldi doktorumuz bu sefer ocean yazdı onu aldım. İkisi de aynı temiz içerikte
OzlemAlisa tugbaninpenceresi bibac d3 kullaniyoruz, probiyotik destekli , 3 aylik.olduk gaz kabizlik hic bise yasamadik
Demiralp60 tugbaninpenceresi wellcare kullanıyorum bende. Sağlık ocağının verdiği d vitamini bizde çok gaz yaotı ve hala geçmeyen kabızlık sorunu yarattı.
tugbaninpenceresi @Jeologanne teşekkür ederim 🙏 wellcare internetten baktım 400 ve 1000 yazan iki çeşit var siz hangisini kullanıyorsunuz canım
Jeologanne tugbaninpenceresi dokyora sordum 400 lük olanından bir puf kullan ddi bebeğim 3 ay 14 günlük