Janarvin kuzum öncelikle gelmiş geçmiş olsun 🌸 sizin ayınız bizimkinden büyük olduğu için bebis daha hareketlidir ve doğal olarak canı biraz daha fazla yanar. Bugün geçince ağlaması yarına kalmaz inşallah 🙏 benim arkadaşım da 6 aylıkken yaptırdı aynı doktora, bir gün çekti sancısını.. ve evet, ben de ertesi gün suya sokmuştum bebeğimi. Havalar soğuk olduğu için günde 3 yapmadım ama.. günde 1 kere yapıyordum. Suya ne kadar çok temas ettirirsen o kadar çabuk iyileşir 😇