Janarvin sünnetimizi olduk, Evimize geldik 🥰 Öncelikle şunu söyleyeyim, 2 cerrah birlikte çalışıyorlar. Tavırları, yaklaşımları çok iyi, Hem bebeğe hem de ebeveynlere… Önce bir krem sürüyor, bölgeyi uyuşturuyor, 10-15 dk geçtikten sonra pipi çevresine tamamen uyuşturması için iğne yapıyor. Yine bir 15 dk geçtikten sonra operasyonu yapıyor. Narkozun etkisi geçtikten sonra ilk gün ağlaması ve huzursuz olmasi normal dedi. Eve gidince calpol verin dedi. 3 gün sürmemiz için de krem verdi. Yarın duş alabilirsiniz, hatta günde 3 kere ılık suya oturup kaldırmanız daha çabuk iyileşmesini sağlar dedi. Bizim daha narkoz etkimiz geçmediği için bebeğim sakin.. 😊