queen_mom deno1 biz kızımıza cikek’ten aldık karyola büyüyor 160 cm’e kadar baya kullanırız diye düşünüyorum.suan 4 ayligiz 😍
anorganikanneeee deno1 oğlum 2 yaşındayken çilek mobilya’dan genç odası takımı almıştık. İyi ki öyle yapmışız. Şimdi 5 yaşında hala taş gibi. Yatağı 120*200 aldık. Baya geniş hasta falan olduğunda yanına gidip yatıyorum direk. 2 kişi rahat yatıyoruz.