[silindi] ortalama on sene önce bütün eşyamı karacadan almıştım.yemek takımı,çatal bıçak seti,tencere seti ,küçük ev aletleri. Bes yıl biticek evliyim,halen kullanıyorum taş gibi.hatta yemek takımımi tencere setimi her goren soruyor cok güzel diye.duduklusu falan halen kullanıyorum.yani karacanin eski ürünleri çok kaliteliydi,sonradan hem çok pahalandi hemde kaliteyi düşürdüler.