[silindi] çay makinesinin cam caydanligina kapağını kapatmaya çalışırken tuzla buz oldu caydanlik.daha hiç kullanmamıştım . Ama tost makinesi , süpürgesi , kahve makinesinden , nevresim takımlarından ve misafir yemek takimindan gayet memnunum hicbi sıkıntı olmadı .