-huzur53- birebir yaşamış ve değerleri 16 ya kadar çıkmış bir anne olarak en en büyük tavsiyem bebeğinizi göğsünüzün ayırmayın emsin emmiyor ise sağıp verin kesinlikle anne sütünü icirebildiginiz kadar içirin ancak mama takviyesiyle birlikte ayrıca kan vermeye gittiğinizde aç götürmeyin muhtemlen uyandirmakta zorlanıyorsunuz da diimi