-huzur53- ve sarılık olan bebek baygın gibi uyuyor ve asla uyanmıyor. Geceleri özellikle de. Sürekli beslenmesi gerekiyor 2 saatte bir. Ama uyandırmak çok zor oluyordu. En son üstünü çıkartıp ıslak mendille siliyorduk uyansın diye. Her yolu dene güzel anne, çok geçmiş olsun. Ama hiç üzülme, herkes geçiyor sanırım bu yoldan, sarılık olduğunu duyunca hüngür hüngür ağlamıştım bebeğim aç kalıyo sütüm yetmiyor diye ama her şeyin bir çözümü var, emdikçe sütüm de arttı bebem de doydu ☺️ Mama verme diyenlere kulaklarını kapat, biz de o da ayrı bir olay olmuştu. Biberon dan korkuyorsan süt kaşığı mama kaşığı satılıyor onlarla ver. Biz de bir süre öyle devam etmiştik 😍 çok çok geçmişler olsun