Gezginanne35 biz eve çağırdık sünnetçi hem fiyatı uygun hem eli o kadar hafif ki. Akrabamız da aynı sünnetçiye yaptırdı o da çok memnun kaldı. İkiz bebeklerim sadece ilk yarım saat ağladılar o kadar 1 haftaya pipileri iyileşti. Doğallıktan yana bir doktor. Sünnetçi Adem Öz.