esouz klinik idi yaptırdığımız yer arkadaşımın tabsiye üzerine gitmiştik sünnet eğitimi almış normalde geleneksel tamamlayıcı tıp bu akupuntur vs oluyir ya ben hatta ilk güvenim yok idi gittim ön gorusme yaptım diğer haftasına sünnet oldu çok şükür oğlum şuan iki yaşında bir problem yok hatta benimle birlikte tanıdıklarım da hemen hemen 5 kişi yaptırdi sorun yok Dr Hilmi söyler yqzarsaniz yorumlsri çıkar bu kadar uzun yazdım eğer düşünür iseniz soru işareti kalmasın diye