Üç ay önce aynı şeyi yaşadım 10 gün gelmedi testler falan birşey yok sonra bi gece aşırı kasık ağrısıyla acile gittim kistim patlamış iç kanama oluşmuş hast.de yattım kan takibi yapıldı ve yumurtalıklarım alınacaktı neredeyse şimdi ise yine gecikti 3 gün her gecikmede korkuyorum kist büyümesi vs diye bu durumlarda dr gidin bu kistler her kadında var sadece kimisi farketmiyor sadece her gecikmede böyle olcak diye bişeyde yok mevsim geçişi stres falan filan işte