Masalsuannesi Merhaba 8 gündür adet olmuyorum 2 kezde hamilelik testi yaptım gebelik yok ama neden olmuyorum anlamadım doğumdan sonra en fazla 4 gün gecikmişti
Glsh13 Masalsuannesi bende ayni durumdayim 10 gun oldu adet olmadim.gebelik testi negatif.bugun tarlusal icmeye basladim umarim artik gelir
Ummuscetinkaya Masalsuannesi bu ay benimde 7 gün gecikti. 5. Gün test yaptım negatif çıktı ama hala gelmemişti. 7. Gün sabahı sağlık ocağına kan vermeye gidecektim tam geldi. Sizinde gelecektir, bu ay herkesin böyle olmuş
sakinolchamp Masalsuannesi canım bende de aynı durum oldu beklemiyordum hamilelik 7-8 gün gecikti adetim test falan da yaptım çıkmadı dün adet oldum
tatlibiranneo Masalsuannesi benimkisi bu ay 25 gün gecikti ondan sonra oldum yeni bende test yapıyordum çıkmıyordu kan verdim çıkmadı bu ay gecikme yaşamayan yok neredeyse
Prensesannesiduru63 Masalsuannesi olmadın mı bende olmadım hala ya ben norlevo hap kullandım onadandır diyorum
yuhumgeliy Masalsuannesi benimde 6 gün gecikti test yaptım dün negatif valla sıkıldım şu regl olayından 😂
Prensesannesiduru63 Masalsuannesi beynim durdu benim ben hap kullandım ondan olmadım tarlusal aldım onu kullanıyorum
Atikeemre14 Prensesannesiduru63 bende iki gün önce kan verdim beta HCG 0.200 çıkmış anlamdim polikistik över sendorumu var bende adet duzensizligim var anlmadim gebelik varmı yokmu
Prensesannesiduru63 Atikeemre14 bugün en erken test yaptım negatif çıktı ben norlevo hap kullandım ondan gecikti bende tarlusal hap aldım kendime onu kullanıyorum