Nlyldz23 benim oğlumda öyleydi sarılıp asla geçiyordu dediğiniz gibi tahliller temiz çıktı anne sütü sarılığı dedi öncelikle çevrenin dediklerine asla kulak aşmayan yok şekerli duymuş yok işte sütünü ola ola mama vermekmiş falan doktor geçer dediyse geçer üç aylıktı benim oğlumun sarılığı geçtiğinde ekstra yapmanız gereken tek şey bol bol su içmenin ve bol bol emzirmeniz asla başkalarının lafına güvenip şekerli şu falan vermeyin oğlumun sarılığı geçene kadar aile büyükleri kaç kez dedi yok şekerli şu ver doymuyor bu çocuk sütün yetmiyor falan filan kulak aşmayan bunlara