Benim bebeğimde de sarılık vardı 12-13 arası gitti geldi değeri.dr en son anne sütü sarılığı dedi.daha kontrole çağırmadı.en son 25 günlükken bıraktı daha kan tahlili vermedik. Eme eme düzeldi.endişe etmeyin ben de çok korkmuştum. Öyle ki çocuğumun asıl rengini 3-4 aylıkken gördüm 🤣🤣