Aylavyu-1 Yasanixxx sadece biki bolgesi , bacak ve kaşa 170 veriyordum 2 aydir gitmiyorum dogum yeni yaptim
Yasanixxx Ozgeruya yane güzel ben yeni başlayacağım bikini özellikle korkulu benim icin pazartesi gidecegim insallah
Ozgeruya Yasanixxx rahatlik gercekten benim tamamen azaldi artik 2 ayda 1 gidiyorum ağdaya özel bisey olmadıkça. Ustlerde tamamen bitti sadece altlarda kaldi
oglumubeklerken Yasanixxx valla ağdaya bile zam gelmiş. Ben her ay düzenli gidiyorum normalde komple 200 kusur tutuyordu, şimdi kol bacak koltuk altı bikini kas bıyık 300 olmuş geçen y
Zeytin-gozz1 Nur_nur_26 bende agdaya gidiyorum ama şöyle bir sorunu var ya.benim kuaförüm uzatmami istiyor böyle daha iyi agdaya gelir diyor.e önümüz yaz uzatırsam nasıl kısa guyinicem onu düşünüyorum. Siz bu konuda ne yapıyorsunuz
Nur_nur_26 Zeytin-gozz1 Senin kuaförunün işine gelmemiş işin açıkçası çünkü benim kuaförum minnacik çıksa bile alıyor uğraşıyor. Seninki ugrasmak istememis. Ben her 1 ayda bi gidiyorum hiç öyle az çıktı çok çıktı söyle gel böyle gel diye Sorunumuz yok.
Zeytin-gozz1 Nur_nur_26 evet doğru burda maalesef yakınımda başka kuaför yok ona gitmek zorundayım. Sen agdadan agdaya bisey kullanmıyon yani dimi