Yasirefeninannesi düşüncenizi kendinize saklayın lütfen. Türbeye gitmenin neresi hurafe olur Allah aşkına sabtırmayın insanları.
Desem ki telli baba , desem ki adak dilek ağacı tamam da
Oruç Baba’nın ruhuna Fatiha okuyarak onun yüzü suyu hürmetine Allah’tan rahmet ve bereket dilemenin nesi hurafe? Allah’tan dua istiyoruz elbet …
Neyse ben bu konularda çok fazla konuşmayı sevmiyorum… Günahı sevabı benim… teşekkürler