ZhraCelik benim aynı böyleydi , covid ilk çıktığı zamanlar çok hasta oldum ama covid teşhisi koyulmadi çünkü henüz tam Türkiye’ye gelmemişti tüm aile hasta olduk evden çıkmadık hiç , babannem ve ben koku kaybı ve tat kaybı yaşadık o düzeldi ama ben senin dediğin gibi aylarca ne tat ne koku aldım psikolojim bozuldu nefret ettim hatta ağlıyordum, burnuma mandalina kabuğu falan sokuyordum koku aliyormuyum almiyormuyum diye.
Patates kızartması ,,cips çok severdim ama yediğim an midem bulanıyor ve tadı çok farklı geliyordu aynı şekilde soğan ve bir kaç farklı gıda da ama bir sene sonra çok şükür düzeldi ama soğan ve birkaç şey hala aynı hala tuhaf geliyor inşallah seninde düzelir