berosunannesi Amin.. İnsan çatmaya yer arıyor yani , anlıyorum. Bebeklerimize olan bir sinir degil bu. Mesela esim çalışıyor. Evde bebekle tüm günüm şikayetçi değilim evladım tabii ki bütün günüm onunla olacak. Ona verimli olmaya çalışmak,elden geldiğince evi derli toplu tutmak , akşama yemek yapmaya çalışmak vs derken ciddi anlamda yoruluyoruz çünkü çoklu iş yapmak zorunda kalıyoruz.
Genelimizde durumlar bu şekilde , belki biraz eşinize anlatırsanız çatışmak yerine bir nebze olsa yardımcı olamaz mı
İlk süreçlerde esim çok adapte olamamış gibiydi,şu an çenemi sıktığımı veya boş boş dalıp gittigimi gördüğü an ver oğlumu bana sen ver diye alıyor,gidiyor hatta işin ilginci onda uyuyor çocuk şaka gibi 🤣