Gmznr2909 Amin.. Bir 4.ay atagi bir de ek gıda başlangıç dönemi beni çok strese sokuyor daha gelmeden benim stres tavanda🥲
Gerçi benim bebeğim çok duran bir bebek değil, benimle yapışık yaşıyor 3.5 aydır.. sırtı yere değse çığlığı basıyor, memede gezerek emmek istiyor ben oturunca emmiyor. Kucaktayken de oturtmuyor, gezicez illa.. gunduz yarimsar saatten 3 uykusu var sadece. Başkasında, baba dahil durma süresi 20 dk belki ,kalabalık içindeydik hep yani aile olarak kalabalığız ama bilmiyorum..
Boyle oldugu icin esim sen ataktan filan korkma bizimkinin her günü atak zaten diyor bana.. Gerçekten çok, çok mu kötü.. ona göre şimdiden ağlamaya başlayayım kenarda 😔