Elamerve23 Bugleminannesi28 benim dediğim doğumdan itibaren oluyor mavi mor Bi leke kuyruk sokumunda olabiliyor popo yanağında olabiliyor mongol lekesi zararsız ama başka şey olabilir diğer yazılanlar olabilir o denilenleri bilmiyorm.
Minigim38 Aycaasevindi şimdi baktım bende popo çizgisinin bittiği yerde kırmızılık var bide bel kısmı kıllı
Agaclargibi Benim oğlumda delik vardı ama kıl veya morluk yoktu doğumdan beri vardı altı aylıkken kapanmıştı tamamen.
Aycaasevindi Dün gittik doktora ultrasonda bir şey çıkmadı. Ama doktor da tedirgin olmadı değil. 1 ay sonra tekrar görecek duruma göre mr isteyecek.