Aycaasevindi 4 aylık kızımın kuyruk sokumunda ufak bir delik var etrafında kıl var ve morluk var o bölgede bebeğinde bunlar olan var mı acaba. Yarın kontrole götüreceğim ama önden bir sorayım dedim.
Busra2326 Aycaasevindi kıl dönmesi olabilir aynı bahsettiğin gibi bende vardı ben anlamadsn o kılı çekmiştim sonra kendi kendine kapandı o delik yıllar önce
hunilimomy Aycaasevindi sakral gamzeden bahsediyorsunuz cocuk doktorunuzun kontrol etmesi gerekiyor eger açıklık yoksa sorun olmaz ultrasonla bakılıyor takip ettirij eger açıklık varsa ileriye yonuk ciddi sorunlar olusturur
a-bukemm Aycaasevindi sakral gamze deniyor. Kesinlikle muhakkak doktora götür. Allah’ın izniyle inşallah güzel sonuç alırsın. Bu durum takip edilmesi gerekir NM_mom
Elamerve23 Aycaasevindi mongol lekesi olabilir genelde küçük bebeklerde oluyor benim bebegimde de var ama kıl yok böyle mavimsi morluk sağ popo yanağında.
Aycaasevindi NM_mom googleden araştırdığımda pek iç açıcı şeyler okumadım korktum biraz yarın göstereceğim hemen
Asiyyee Kuzenikin bebeginde var delik ve sıvı geliyor doktor beyin sıvısı olduğunu söyledi 2 kere falan ameliyat oldu. Geçmiş olsjn ihmal etmeyin .
NM_mom Çocuk doktorum gördü ama baktı geçti bir şey dememişti, korktum şimdi başka doktora göstereceğim
Yusufff-41 Elamerve23 biZdede var bir şey mi yapıyorum çocuğa yanlış mı tutuyorum biryere mi çarpıyor diye düşünüyordum doktor da baktı sorun yok mor gibi sadece
Bugleminannesi28 Elamerve23 ay o ne benim çocuğumun poposunda da var geçen eşim gördü morlasmis ve sanki birşey isirmis gibi eşim ilk acaba pire mi dedi ne alaka dedim sonra acaba biryerini mi vurdu dedi 4 aylık nereye vuracak dedim o neki daha bugün doktor kontrolümüz vardır önemsiz birşey diye düşünüp sormadım zaten yeni olan birsey yalnız internetten baktım dediğiniz gibi değil yorumlarda belirtilen şeylere baktim
Elamerve23 Yusufff-41 pigmentle alakalı bir sorun o yenidoganlarda oluyor 1 sene kadar kalabiliyor erken de kaybolabiliyor Bi problem teşkil etmiyor. Ama hanfendininki kıl var diyor belki farklı bisey olabilir bilemedim.
kelebek_17 Aycaasevindi sakral gamze olabilir. ya da spina bfida. MR isterlerse lütfen ihmal etmeyin ve sonucunu birkaç doktora gösterin. benim bebeğim de delik değil de şişlik vardı, gergin omurilik sendromu çıktı, yeni ameliyat ettirdik..
Elamerve23 Bugleminannesi28 benim dediğim doğumdan itibaren oluyor mavi mor Bi leke kuyruk sokumunda olabiliyor popo yanağında olabiliyor mongol lekesi zararsız ama başka şey olabilir diğer yazılanlar olabilir o denilenleri bilmiyorm.