Slamkrlar Kaan_alpim benim bebeğimde kusuyor yediğin fazlası diyorlar ve sütünün yaradığını gösteriyormuş. Üstünü sürekli değiştirmemek için uygun önlük takmanı tavsiye ederim🙏
Kaan_alpim Slamkrlar üstünü kustugu için değil bezini açtığım an çişini yapıyo ve üstüne geliyo bazen de bezden de sızıyo
Glsmnn Kaan_alpim doktorum su gibi kusarsa yediği yaramıyor ve çıkarıyor ama peynir çökelik gibi kusarsa yediği yarıyor ve fazlasını çıkartmak istiyor demişti . Günde 20 kere kusardı onun için dr götürmüştüm
Minico Kaan_alpim Yenidoğan döneminde emmek bir reflekstir emmek ister aranır bunlar normal canım peynir kesiği kusmada normal merak etme ekstra huzursuzluk ağlama kivranma vs yoksa problem yoktur
Kaan_alpim Minico aslında dünden beri bi ıkınmasi var o da büyük tuvaletini yaparken zorlandığı içinde huzursuzluk vardı ama bugün baya bı uyudu da
Mrv135 Kaan_alpim Bol bol su icin, ayağına sıcak su torbası koyun korkmayın bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Huzursuz mu? Benimki huzursuzdu da.
sunflower01 Kaan_alpim sütünüz üşümüş Göğüs kısmınızi biraz sıcak tutun terli kalmamaya özen gösterin geçmiş olsun
Emireymenmom Kaan_alpim bence kokması normal eksimsi kokar yani kusmuk bu korkmayın peynirimsi şekilde kusmasi normal demisti doktor rengi sarı olunca iyi değil demişti
Papatyamkuzum Kaan_alpim fazla yemiş onu kusmuş. Ama korkmayın peynir gibi olan kusmuk yaradığını gösterir. Baktınız kusmuğu kötü kokuyo ve peynir gibiden ziyade fışkırır tarzda kusuyorsa bebeğiniz o zaman doktorunuza danışın