Kaan_alpim Benim de ilk bebeğim ve bu durumu ilk defa yaşadım. Ama ilk aylarda normalden daha fazla kustugunda ve annem midesini usuttugunu tahmin ettiginde iki üç çay kaşığı ılıkla sıcak arası su veriyordu. Maksat midesini ısıtmak sanırım. Şimdi 6 aylık ve dün bir doktor tanıdığına sordu arkadaşım ve hiçbir şey vermesin emziriyorsa bol sıvı alsın, ayağına sıcak su torbası koysun demiş. Sizinki kaç aylık?