Benimde 6 gün gecikti ağrım var ama olmadım daha. Eşim gelirken test aldı yaptım negatif çıktı ama aşırı dikkatli bakınca hayali bi 2.çizgi gördüm gibi ya psikolojim bozuldu yada kuruma çizgisiydi yada hiç öyle bişey yoktu 😂 Kabak gibi tek çizgi vardı ama 😂